مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان از ادامه روند بارش ها تا روز جمعه خبر داد.

ترد در تمامی راه های حوزه استان سمنان برقرار است/ادامه بارش ها تا سوم خردادایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: این بارش ها تا روز جمعه سوم خرداد ماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: اغلب بارندگی های امروز به صورت رگباری بوده و شاهد جاری شدن روان آب بر روی محورهای اصلی و فرعی و نقاط سکونت گاهی در مناطق استان بودیم . 

رئیسیان ادامه داد: بارشهای رگباری در ارتفاعات حوزه شهرستان آرادان بویژه منطقه رامه در این شهرستان موجب جاری شدن سیل و اختلال در محور گرمسار به آرادان گردید که هم اکنون با حضور فرماندار ، عوامل راهداری و پلیس راه و هلال احمر در منطقه ، محور تحت کنترل بوده و خوشبختانه هیچ مشکلی در تردد وسائل نقلیه در محورهای شمالی و جنوبی این شهرستان وجود ندارد .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان همچنین اذعان داشت : در حوزه شهرستان مهدیشهر نیز شاهد بارش شدید باران در ظهر امروز بودیم که این بارش ها با گل و لای همراه بوده و در نهایت منجر به جاری شدن سیلاب در شهرستان سمنان گردید که با حضور عوامل مختلف امدادی و خدمات رسان نظیر راهداری ، شهرداری و هلال احمر هدایت سیلاب به انجام رسید و مشکل خاصی در این حوزه نیز وجود ندارد .

رئیسیان گفت : در حوزه شهرستان شاهرود نیز شاهد بارش شدید باران در منطقه ییلاقی رضا آباد در منطقه خارتوران بیارجمند بودیم که با هماهنگی فرمانداری شاهرود ، بخشدار بیارجمند به اتفاق عوامل هلال احمر و اداره کل عشایری هم اینک در منطقه حضور دارند .

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان در خصوص بارندگی های شهرستان میامی نیز عنوان نمود: در حوزه شهرستان میامی نیز شاهد بارش های رگباری در این منطقه بودیم که این بارش شدید منجر به بروز خساراتی به تاسیسات کشاورزی و جاده بین مزارع در منطقه فرومد و ورود روان آب بر روی محور اصلی میامی به عباس آباد گردید که خوشبختانه این مشکل نیز مرتفع گردیده و تردد به شکل عادی در این مسیر در حال انجام است .

ایرج رئیسیان در پایان با اشاره به ادامه روند بارش های اخیر تا روز جمعه سوم خرداد ماه به عموم شهروندان و اهالی استان سمنان توصیه نمود تا ضمن توجه به هشدارهای پلیس و عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان از توقف در مسیر و بستر رودخانه ها و پارک وسائل نقلیه در مناطق پر خطر اجتناب نمایند .

انتهای پیام / گ

بارش باران در استان سمنان و خسارت های احتمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.