تغییرات اعمال شده در بازی RDR2 پس از دریافت بسته الحاقی

عنوان Red Dead Redemption 2 در هفته گذشته بسته الحاقی جدیدی دریافت کرد که تغییرات نسبتا زیادی در آن اعمال شده است.

تغییرات اعمال شده در بازی RDR2 پس از دریافت بسته الحاقیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Red Dead Redemption 2 جدیدترین محصول عرضه شده از شرکت راک استار بوده که توانست نظر بسیاری از گیمرها را به دلیل داشتن داستان و گرافیک بالا جلب خود کند. هفته گذشته بخش آنلاین عنوان Red Dead Redemption 2 بروزرسانی را دریافت کرد که خبر از خروج این بخش بازی از نسخه آزمایشی می‌داد. به نظر می‌رسد شرکت راک استار مانند بازی Grand Theft Auto V قصد دارد بخش آنلاین RDR2 را نیز همواره زنده نگه دارد و دائما محتویات جدیدی را برای این بخش منتشر کند. در بسته الحاقی که هفته پیش برای این بازی منتشر شد، یک سلاح جدید با نام Tomahawk به بخش آنلاین بازی اضافه شد که سلاحی باستانی و شبیه به تبر است. 

تغییرات اعمال شده در بازی RDR2 پس از دریافت بسته الحاقی

از دیگر موارد اضافه شده در بسته الحاقی پیشین، می‌توان به اضافه شدن دو مسابقه جدید با نام‌های Make It Count و Last Stand اشاره کرد. همچنین در قسمت Free Roam بازی نیز دو ماموریت جدید با نام‌های Sadie Adler و Black Belle اضافه شده است. علاوه بر این تمامی بازیکنانی که این بسته الحاقی را دریافت کرده باشند، در این هفته 25% امتیاز بیشتر از حد معمول در بازی دریافت خواهند کرد. این عنوان در حال حاضر برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است و بسته الحاقی هفته گذشته کنسول PS4 ، به زودی برای کنسول شرکت مایکروسافت نیز عرضه خواهد شد. 

در ادامه تغییرات کلی اضافه شده به بازی را بررسی کنید:

  • مرحله اضافه شده به بخش Free Roam شامل جست‌وجو برای پیدا کردن اسلحه‌ای در بازی می‌شود که کاربر با اسب باید به پیدا کردن آن بپردازد که این ماموریت برای هر دو کنسول عرضه شده است.
  • برای گیمرهای کنسول PS4 نیز سلاح Tomahawk عرضه شده است که قابلیت‌های تهاجمی خاصی به گیمر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: شرکت THQ گیمرها را شگفت زده خواهد کرد


  • در بسته‌الحاقی اخیر عنوان RDR2، لباس و کلاه جدید نیز اضافه شده است که گیمر با انجام مراحل اضافه شده به بازی می‌تواند آن‌را بدست آورد.

انتهای پیام/

موارد اضافه شده به عنوان Red Dead Redemption 2 پس از دریافت بسته الحاقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار