دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: جلسه شورای کمیسیون امنیتی برای تعیین سهمیه تماشاگران بازی جام حذفی میان سپاهان و پرسپولیس فردا برگزار می‌شود.

حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث سهمیه مساوی میان تماشاگران بازی جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: جلسه شورای کمیسیون امنیتی با حضور همه عوامل اجرایی بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان فردا صبح برگزار می شود و در این باره تصمیم گیری می شود.

او ادامه داد: شورای تامین استان اصفهان در جلسه روز یکشنبه با سهمیه ۵۰- ۵۰ تماشاگران بازی جام حذفی میان سپاهان و پرسپولیس مخالفت کرد و قرار است این موضوع در جلسه فردا شورای کمیسیون امنیتی دوباره بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

دادخواه بیان کرد: بحث سهمیه تماشاگران بازی جام حذفی میان پرسپولیس و سپاهان به صورت ۵۰ به ۵۰ را ۲ روز پیش به هیئت فوتبال استان اصفهان ابلاغ کردند و باشگاه سپاهان هم مدعی است که این موضوع هنوز به آن‌ها ابلاغ نشده است. به نظرم سهمیه تماشاگران ۲ تیم مساوی باشد چه سودی برای سپاهان میزبان این رقابت‌ها دارد. اگر قرار بود سهمیه تماشاگران ۵۰ – ۵۰ باشد دیگر نیازی به قرعه کشی برای تعیین میزبان رقابت‌ها نبود.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان بیان کرد: برگزاری بازی در شب و نوپا بودن ساختار ورزشگاه نقش جهان مشکلاتی برای تماشاگران به وجود می‌آورد چرا که اطراف این استادیوم، بیابان است و همین موضوع باعث می‌شود برقراری امنیت برای تماشاگران سخت شود. این بازی حساسیت خاصی دارد چرا که قهرمان جام حذفی تا حدودی مشخص می‌شود و سابقه درگیری هواداران ۲ تیم باعث شده که برگزار این بازی در اصفهان دچار مسائل حاشیه‌ای شود.


بیشتر بخوانید:

دوئل سپاهان و پرسپولیس برای کسب جام هجدهم

اعتراض رسمی باشگاه سپاهان از فغانی

فتاحی: اشتباهات داوری رخ نمی‌داد با خیال راحت قهرمان شده بودیم


انتهای پیام/

اظهارات دبیر هیئت فوتبال اصفهان درباره سهمیه تماشاگران جام حذفی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار