فرمانده انتظامی کهنوج گفت: ازابتدای اردیبهشت ماه سال جاری با اجرای ۶ طرح انضباط ترافیکی در این شهرستان ۱۳۰ وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ‌ها شدند.

توقیف ۱۳۰ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامی کهنوج گفت: با توجه به شمار بالای حوادث رانندگی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون در راستای انضباط بخشی ترافیکی، ۶ طرح برخورد با خودرو‌های متخلف در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود:در این طرح‌ها ماموران انتظامی و پلیس راهور با گشت زنی هدفمند و استقرار در نقاط از پیش تعیین شده ۷۱ دستگاه خودرو و ۵۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف را به علت نداشتن مدارک رانندگی و انجام رفتار‌های خطرساز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ بهرامی بیان داشت:در این مدت در مجموع بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی و انجام تخلف اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی کهنوج در پایان با اشاره به استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی به منظور پیشگیری از جرائم و همچنین کاهش سوانح رانندگی گفت: هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در همه زمینه‌ها است و در این راستا سایر نهاد‌ها و مردم نیز باید به خوبی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/س

اجرای ۶ طرح انضباط ترافیکی در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار