استاندار قزوین گفت: باید پذیرفت که در دنیا سلیقه‌های مختلف سیاسی وجود دارد و به هیچ وجه حذف شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه معارفه مشاور استاندار در امور جوانان گفت: این اصل را باید بپذیریم که در دنیا سلیقه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی وجود دارد و به هیچ وجه حذف شدنی نیست و این رقابت‌ها شکست و پیروزی هم دارد.

وی گفت: باید با همه این تفاوت‌ها در کنار هم باشیم و برای رسیدن به اهداف کشور و نظام تلاش کنیم.

زاهدی با بیان اینکه گاهی این رقابت‌ها به نزاع و حذف شدن رقبا منجر می‌شود افزود: باید همه این سلایق‌های متفاوت در قالب یک مجموعه جمهوری اسلامی باشد و نباید به شاکله اصلی آسیب برساند.

استاندار اضافه کرد: وجود همه این مشکلات سیاسی به علت نبود حزب در کشور است که اگر باشد فقط منافع ملی در نظر گرفته خواهد شد.

زاهدی اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان به جای اینکه به نفس خود بپردازیم، اما واقعیت‌ها را خیلی جا‌ها نمی‌بینیم و وارد درگیری‌های سیاسی می‌شویم.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور این درگیری‌های سیاسی برای مردم نان و آب نمی‌شود.

استاندار گفت: نهایت حرف ترامپ رییس جمهور آمریکا بر این است که با ایران وارد جنگ اقتصادی شده و هدفش از پای در آوردن ملت ایران است.

زاهدی افزود: در حال حاضر با انتقادات و مشکلات موجود، دغدغه ما نباید اصولگرایی، اصلاح طلبی، اعتدالگرایی و چپ و راست باشد بلکه باید همه برای یک هدف، مردم و نظام تلاش کنیم.

وی گفت: وقتی در یک جایی تصمیمی گرفته می‌شود همه باید برای عمل به آن پای کار بیایند.

استاندار افزود: انقلاب اسلامی زمانی شکل گرفت که دین افیون توده‌ها بود و کسی باور نمی‌کرد که نظام پادشاهی بعد از ۲ هزار و ۵۰۰ سال به جمهوریت تبدیل شود.

زاهدی افزود: ملت ایران با انقلاب اسلامی به منافع اقتصادی غرب آسیب نزد بلکه به منافع فکری آن‌ها آسیب زد و ما نشان دادیم که دین اسلام می‌تواند در دنیا تحول آفرین باشد.

وی گفت: وضعیت کنونی با همه انتقادات و مشکلات با پیش از انقلاب متفاوت است چراکه حتی مردم ایران قبل از انقلاب نمی‌دانستند که رای یعنی چه؟

استاندار افزود: یکی از مشکلات ما بعد از انقلاب اسلامی بر این بود که بعد از بیستمین سال از انقلاب، باید مدیران را پاکسازی و جوانان را جایگزین آن‌ها می‌کردیم.

نورمحمدی مشاور جدید  استاندار در امور جوانان هم در این جلسه گفت: در جامعه یک جوان هراسی وجود دارد که باعث می‌شود دو نگاه مسئله و یا راه حل به جوانان به وجود آید.

نورمحمدی افزود: در این سمت در نظر دارم تا نگاه مسالی‌ای به جوانان را به نگاه راه حلی تغییر دهم.

وی با بیان اینکه استان در موضوع به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی خوب عمل کرده است، اضافه کرد: برای ارتقاء جایگاه جوانان می‌توان از ظرفیت جوان اندیشی استاندار و حضور جوانان در شورا‌ها و پست‌های مختلف بهره برد.

 مشاور جدید  استاندار در امور جوانان گفت: اگر از ظرفیت جوانان به درستی استفاده شود در جنگ اقتصادی موفق عمل خواهیم کرد.

در پایان محمد نورمحمدی به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان معرفی شد.

انتهای پیام/ک

مراسم معارفه مشاور جدید  استاندار در امور جوانان

برچسب ها: استانداری ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.