دشمنان ایران جرات تعرض به ایران اسلامی را ندارند/نقش رسانه ها در خدمات دستگاه های اجراییفرمانده سپاه استان سمنان گفت: هدف دشمن از مذاکره با کشور ما دور کردن ایران اسلامی از منابع قدرت است تا کشور ما آسیب پذیر شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در همایش مقاومت و رسانه با اشاره به اهمیت عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: نقطه اهمیت این عملیات تغییر نگاه دنیا به توان نظامی ایران بود و جمهوری اسلامی با این عملیات منابع جدیدی از قدرت با محوریت انسان را به دنیا نشان داد .

وی افزود : وحدت فرماندهی – مقاومت و استقامت رزمندگان و ولایت مداری و ایمان عمیق رزمندگان مهمترین دلایل پیروزی ایران در عملیات آزادسازی خرمشهر بوده است .

سرهنگ حمید دامغانی با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه کشور ایران تصریح کرد : هدف دشمن ما از مذاکره با کشور ما دور کردن ایران اسلامی از منابع قدرت است تا کشور ما آسیب پذیر شود .

وی با اشاره به شکست های دشمنان ایران اسلامی در منطقه اظهار داشت : امروز منابع قدرت در دنیا تغییر کرده و به همین علت دشمنان کشور ما جرات تعرض به کشور ما را ندارند .

فرمانده سپاه قائم (عج) استان با اشاره به حساسیت نقش رسانه ها و روابط عمومی ادارات گفت : امروز نقش رسانه ها و روابط عمومی ها حساس بوده و توقع از روابط عمومی ادارات این است که زبان گویای مردم در مقابل مسئولین و منعکس کننده ی خدمات دستگاه های اجرایی باشند .

انتهای پیام / گ 

همایش مقاومت و رسانه در سمنان برگزار شد 

برچسب ها: سپاه ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار