عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: انتخاب سرمربی و بازیکنان بر عهده مدیرعامل تیم است و ما اطلاعی از جزئیات آن نداریم.

کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد شایعات اخیر پیرامون مخالفت هیئت مدیره استقلال برای مذاکره با مامیچ و دیگر گزینه‌های سرمربیگری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بیان کرد: برخی افراد در تصمیمات اجرایی باشگاه اسم هیئت مدیره را می‌آورند و من فکر می‌کنم عمدی در کار باشد چرا که مسائل اجرایی باشگاه در بحث انتخاب سرمربی و قرارداد با بازیگنان بر عهده مدیرعامل است و هیئت مدیره فقط در بحث‌های کلان دخالت دارد. به عنوان مثال مدیر عامل درخواست بودجه برای کار‌های اجرایی می‌کند و هیئت مدیره تصویب می‌کند، اما نمی‌دانم چرا اینقدر در مسائل اجرایی باشگاه اسم هیئت مدیره مطرح می‌شود، اما می‌دانم که این موضوع عمدی است.

وی ادامه داد: در مورد زوران مامیچ و گزینه‌های خارجی دیگر و داخلی‌ها هیئت مدیره دخالتی ندارد و بنده شایعات اخیر پیرامون مخالفت هیئت مدیره با برخی گزینه‌ها را رد می‌کنم چرا که ما هنوز فتحی را بعد از بازگشت از امارات ندیدیم و اطلاعی در مورد روند کار اجرایی نداریم.


بیشتر بخوانید:

مذاکرات اولیه باشگاه استقلال با علی کریمی

آیا برای انتخاب سرمربی استقلال خط قرمزی وجود دارد؟

بازی دو سر سود برای استقلال در انتقال تیام


انتهای پیام/

جزییات انتخاب سرمربی جدید استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار