مدیر کل بازرسی سازمان میراث فرهنگی گفت: تجارب دانشگاهیان باید در پیشبرد اهداف توسعه‌ای گردشگری استان اردبیل به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رحمت الله رئوف،مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه مشترک با همکاران میراث فرهنگی اردبیل که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، گفت: تجارب دانشگاهیان باید در پیشبرد اهداف توسعه‌ای گردشگری استان اردبیل به کار گرفته شود.

وی گفت: در بازدید‌های که طی دو روز گذشته انجام شد مشخص گردید که کار‌های بسیار خوبی در سطح استان اردبیل در حال انجام است و این روند بسیار خوبی برای استان اردبیل محسوب می‌شود.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکمیل کننده هم دیگر هستند و باید باهم فعالیت کنند.

رئوف با اشاره به اینکه هر سه حوزه میراث فرهنگی برای یک هدف تلاش می‌کنند، افزود: باید حوزه‌های مختلف حتما به این نکته توجه داشته باشند تا بتوانیم شاهد موفقیت‌های بیشتر در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ح

توسعه گردشگری استان اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.