فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه ثارالله استان آمادگی دارد در زمینه‌های تأمین مسکن مددجویان، پیشگیری و درمان اعتیاد و اردو‌های جهادی برای حمایت از اهداف بهزیستی تعامل و همکاری کند.

تعامل و همکاری سپاه ثارالله با بهزیستی در زمینه مسائل اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: همه مسئولان، افراد جامه و نهاد‌ها و تشکل‌های دولتی و غیردولتی با تعامل و همکاری با بهزیستی در زمینه مسائل اجتماعی باید زمینه خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر این نهاد را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اهداف سازمانی در حوزه مسائل اجتماعی باید مشخص شود، افزود: مبنای فعالیت‌ها در حوزه مسائل اجتماعی باید بر مبنای پیش‌بینی و پیشگیری و اقدام در حوزه سلامت روان افراد جامعه عملیاتی و اجرایی شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اهمیت تأمین سلامت اجتماعی افراد جامعه بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان آمادگی دارد در زمینه‌های تأمین مسکن مددجویان، پیشگیری و درمان اعتیاد و اردو‌های جهادی برای حمایت از اهداف بهزیستی تعامل و همکاری کند.

جلسه هم‌اندیشی مسائل اجتماعی بین بهزیستی و سپاه ثارالله استان کرمان با حضور مدیرکل و معاونان تخصصی بهزیستی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار و زمینه‌های همکاری در موضوعات اجتماعی بررسی و مورد توافق قرار گرفت.

انتهای پیام/س

سپاه ثارالله کرمان پیشتاز در تأمین مسکن مددجویان بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار