معاون آموزشی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعرفه‌های دانشکده دندان‌پزشکی در این استان را یک پنجم بخش خصوصی اعلام کرد.

تعرفه‌های دانشکده دندان‌پزشکی مناسب اقشار نیازمند استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فرزاد رضایی  اظهار داشت: در دانشکده دندان پزشکی تمام خدمات اعم از معاینه و ویزیت، عصب کشی و ترمیم، جراحی، روکش و پروتز به مردم مراجعه کننده ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه عموماً اقشار ضعیف به این دانشکده مراجعه می‌کنند افزود: برخی از مردم تصور می‌کنند که، چون دانشجویان به آن‌ها ارائه خدمت می‌کنند ممکن است کار غیر استانداردی برای آن‌ها انجام شود بنابراین تمایل چندانی برای مراجعه وجود ندارد در حالی که این دانشجویان زیر نظر اساتید دندان پزشکی فعالیت دارند.

معاون آموزشی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه تعرفه‌های دانشکده دندان پزشکی یک پنجم بخش خصوصی است، گفت: به طور میانگین روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ نفر برای دریافت خدمات دندان پزشکی به این دانشکده مراجعه می‌کنند که پس از معاینه دندان آن‌ها و با توجه به درمان مورد نیاز به بخش‌های مختلف ارجاع می‌شوند.



انتهای  پیام/ز


 

روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ نفر برای دریافت خدمات دندان پزشکی به دانشکده مراجعه می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.