دبیر هیات بسکتبال کرمانشاه گفت: باتوجه به اعلام انصراف شرکت ابزارسازان از تیمداری در بسکتبال کرمانشاه، بدنبال جذب اسپانسر جدید برای حضور در سوپر لیگ هستیم.

تیم بسکتبال کرمانشاه به دنبال جذب اسپانسر جدیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بهنام بنی عامریان  اظهار کرد: سال گذشته تیم بسکتبال کرمانشاه با حمایت‌های مالی شرکت ابزارسازان و هیات بسکتبال توانست با درخشش در مسابقات لیگ دسته اول به جایگاه سوم دست پیدا کند، اما از آنجایی که تیم ما عملکرد خوبی از خود نشان داده بود- با وجود اینکه تنها تیم‌های اول و دوم مجوز صعود به سوپرلیگ را گرفته بوند- از مسئولان فدراسیون خواستیم تا مجوز حضور در سوپر لیگ را به تیم کرمانشاه نیز بدهند که مورد موافقت قرار گرفت.

وی به بروز برخی مشکلات بین شرکت حامی تیم و هیات بسکتبال پس از کسب مجوز حضور در سوپرلیگ اشاره کرد و افزود: برای رفع این مشکلات و بررسی موانع حضور تیم کرمانشاه در مسابقات سوپرلیگ دو مرتبه از مسئولان شرکت ابزارسازان درخواست کردیم تا نشستی مشترک داشته باشیم که بار اول دعوت را نپذیرفتند و در نشستی که پس ازدعوت دوم برگزار شد نمایندگان شرکت ابزارسازان اعلام کردند که دیگر در بسکتبال کرمانشاه تیمداری نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: با وجود انصراف شرکت ابزارسازان، هیات بسکتبال استان مصمم است امسال نیز یک تیم از کرمانشاه را راهی مسابقات سوپرلیگ و یا لیگ دسته اول بسکتبال کشور کند، در این راستا رایزنی‌هایی با مسئولین استان و واحد‌های صنعتی که مدیران علاقمند به ورزش داشته باشند را در دستور کار قرار داده ایم.

بنی عامریان بیان کرد: باتوجه به اینکه حضور در سوپرلیگ بسکتبال حداقل یک تا ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، لذا اگر نتوانیم منبعی را برای تامین این هزینه پیدا کنیم، دوباره در مسابقات لیگ دسته اول حضور پیدا خواهیم کرد.



انتهای  پیام/ز

 

حضور در سوپرلیگ بسکتبال حداقل یک تا ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.