۴ دقیقه با دبیر ستاد تنظیم بازار در برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان + فیلم

دبیر ستاد تنظیم بازار میهمان پنجمین قسمت از فصل دوم برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،در روز‌هایی که افزایش بی رویه قیمت‌ها موجب فشار اقتصادی به مردم شده است، عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار ۲۹ اردیبهشت میهمان پنجمین قسمت از فصل دوم برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» باشگاه خبرنگاران جوان بود.

قبادی در این برنامه درباره موضوعات مختلفی همچون مورد تایید بودن قیمت کالاهای موجود در بازار، عوامل مختلف بر قیمت گوشت قرمز، اعتقاد نداشتن دولت به نظارت بر بازار، وجود احتکارهای خانگی، تاثیر مصوبات ستاد تنظیم بازار بر معیشت مردم و... صحبت کرد. در ادامه می‌توانید مشروح این گفتگوی داغ را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: حل معادله افزایش بی رویه قیمت ها در گفتگو با عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار


انتهای پیام/
 

خلاصه گفت و گوی عباس قبادی در باشگاه خبرنگاران جوان + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
قیمت گذاری درابتدا با تعیین دقیق هزینه تولید ویا واردات شروع میشود وبه تدریج با بررسی سیر ورود کالا به دست مشتری میزان سود هر بخش دراین مسیر که باید کوتاه وخالی از مفسد اقتصادی ودلال باشد وبا نظارت جتمع صورت پذیرد ، به جلو میرود وبیشترین سود برای تولید کننده وکشاورز است زیرا هزینه فکر وابتکار وتلاش یکسال وشاید بیشتر را باید دریافت کند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۹ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
از روشهای تعیبن قیمت که تمام ان روشها مبنای علمی بابد داشته باشد ایجاد فرهنگ صحیح مصرف و تنظیم تولیدمناسب با نظارت دایمی بازار وبرخورد با گران فروش وتشویق ارزان فروشی است (که ممکن است الان معکوس شده باشد) میزان سود در کتب دینی واحکام گفته شده اینها بازار را دست عده ای تاجر ومفسد اقتصادی داده اند وبدون نظارت دم از بازار ازاد میزنند که بنیان گذاران این طرزفکر هم نتوانسته اند ان را اجرایی کنند دولت در نظر این افراد ضعیف چگار دیگری دارد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ایکاش حداقل از همان روش غربیها خبر داشتند که چگونه میزان تورم را هم باتولید ( هرچند با ظلم به سایر ملل وزورگویی که بازار را در اختیار گرفته اند) تنظیم میکنند به یاد کلام امام خمینی افتادم که درقدیم اکر جنس نبود گران فروشی هم نمیکردند زیرا کاسب را حبیب خداوند میداتستند یعنی فرهنگ دینی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سوال این است اگر قیمت گذاری روش ندارد بازاری ها وکاسبها وتجار و تولیدکنندگان چگونه قیمت بر روی کالاهای خود تعیین میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
ازقدیم ودراصل در دین گفته شده مه بدون اطلاع از احکام اقتصادی وارد بازار نشوید این قیمت گذاری ها در کتب دینی بخصوص مکاسب واحکام بیان شده توسط مراجع تقلید کفته شده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
قیمت کذاری نیازمند داشتن اطلاعات کافی وبه روز از تولید وواردات وصادرات کالا ومیزان نیازمندی جامعه بنا برفرهنگ اسلامی انان است یعنی نحوه تعیبن قیمت برای مردم اروپا با مردم ایران متفاوت است.