سرهنگ جلیلیان از دستگیری سه سارق مدرسه در خزانه خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: پس از اعلام گزارش سرقت از یک مدرسه در محله خزانه، ماموران پلیس با حضور در محل سرقت و تشکیل پرونده به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: پس از بررسی‌ها و تحقیقات پلیسی، ماموران توانستند سه نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: متهمان به سرقت ۴ لپ تاپ، ۱ دستگاه پرینتر، ۱ عدد بخار شوی و ۱ دستگاه تلویزیون از مدرسه مورد نظر اعتراف کردند و متهمان نیز دارای سابقه فروش موادمخدر را دارند.


بیشتر بخوانید: شگرد جدید سارقان برای خالی کردن منازل


متهم پرونده در پاسخ به اینکه چگونه وارد مدرسه شده و اقدام به سرقت کرده است، گفت: به صورت شانسی کلید منزلم را که کامپیوتری است را وارد قفل درب مدرسه کردم و در کمال تعجب درب باز شد و پس از اینکه وارد مدرسه شدیم اقدام به سرقت اموال کردیم.

سارق در توصیه شهروندان گفت: برای اینکه شهروندان دچار سرقت از منازل نشوند، از قفل‌های ایمن برای درب‌های ورودی منازل خود استفاده کنند و با نصب حفاظ و نرده در منازل از ورود سارقان به محیط خانه جلوگیری کنند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان از ارجاع پرونده به مقام قضایی جهت صدور حکم متهمان خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۲۳:۱۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
یقینا مردم که نمیخوان ازشون سرقت بشه و اگر قفل، درب، حفاط یا هر چیزی دیگه خریدن و نصب کردن برای این بوده که فکر میکردن دارن یک قفل، درب، حفاط یا ... ایمن و محکم و ضد سرقت میخرند.

پس تصور میکنم حداقل پلیس وظبفه داره به جای استفاده از واژگانی نامفهموم و عام، برای جامعه ای که به واقع هیچ شناختی از سرقت و روشهای سارقین نداره روشن کنه که وقتی میگه قفل یا درب یا حفاظ ایمن، محکم یا ضد سرقت یعنی چی؟؟؟؟!!

به هر حال چون سارقینی که از درب وارد میشن فقط قفلهای نصب شده روی درب را باز، هک یا تخریب میکنند، پس اگر قفل ضد دیلم روی هر دری باشه، هیچ دزدی با هیچ روشی از اون در نمیتونه عبور کنه و برای سارقینی که از نقاظ دیگه وارد میشوند باید حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها، بالکن، نورگیر و پاسیو نصب باشه، که خونه بشه عین دژ و هیچ دزدی نتونه وارد بشه. درست مثل اینکه خونه درو پنجره نداره و هر شش طرف دیواره
آخرین اخبار