یک مقام مسئول گفت: خرید و فروش زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد اُفت داشته است.

اُفت ۴۰ درصدی فروش زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته/ قیمت شیرینی‌تر به ۲۶ هزار تومان رسیدعلی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار شیرینی گفت: خرید و فروش زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد اُفت داشته است.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی با اشاره به اینکه خرید شیرینی در ماه مبارک رمضان کمترشده است اظهار کرد: امسال بازار زولبیا و بامیه بازار آرامی را تجربه کرد و نسبت به سال گذشته از نظر تقاضا کاهش داشته است.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت شیرینی برای عید ۹۸ منتفی شد/ شیرینی‌ تَر ۲۶ هزار تومان 


رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی قنادی با بیان اینکه امسال افزایش قیمتی بر بازار شیرینی نداریم تصریح کرد: تصمیم گیری برای قیمت مصوب از سوی سازمان حمایت و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

بهره‌مند در ادامه از قیمت نرخ‌های مصوب شیرینی در سال گذشته گفت: شیرینی‌تر ۲۶ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۱ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی پاپیون ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرینی برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان و کیک یزدی ۱۵ هزار تومان مشخص شده است.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون قنادی‌های سطح شهر آمادگی کامل برای عرضه شیرینی در این ایام را دارند و جای هیچگونه نگرانی مبنی بر تامین و کمبود عرضه نیست.

به گفته شیرازی، تمام قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها تحت نظارت بهداشت و همچنین قیمتی مستمر سازمان تعزیرات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازرگانی، اصناف کشور و اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان در سراسر کشور قرار دارند.

رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی در ادامه تاکید کرد: به همه واحد‌ها ابلاغ کرده ایم که حق هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارند.

به گفته بهره مند، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با تلفن ۱۲۴ و یا اتحادیه تماس بگیرند.

انتهای پیام/

امسال افزایش قیمتی بر بازار شیرینی نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
افت 40 درصدی خرید مردم بخاطر افزایش 100 در صدی قیمته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
خب وقتي قيمت رو اين هوا گرون ميكنن معلومه كه فروشش مياد پايين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
برای سلامتی مضر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
تمام تهران رو بگردي شيريني با آرد جو پيدا نميشه فقط يه نون فانتزيه تو ميدون انقلابه كه كلوچه صد در صد جو ميزنه كه اونم چند ماهه گرونش كرده و از هزار تومن كرده هزار و پونصد تومن و تازه معلوم نيست توش جوهر قند ميريزه يا نه
آخرین اخبار