سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی خبر داد که برای تأمین موادمخدر مصرفی خود اموال مسروقه را به مالخری فروخته و در ازای آن موادمخدر دریافت می‌کرد.

سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به گزارشات متعدد سرقت لوازم خودرو در محدوده خانی آباد و نازی آباد، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات میدانی، ماموران پلیس توانستند متهم پرونده را شناسایی و در یک عملیات وی را دستگیر کنند.

سرهنگ کالوسی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری با پلیس همکاری کرد و محل حضور مالخری که با وی در ارتباط بود را به ماموران ما اعلام کرد.

وی افزود: فرد مالخر طی یک عملیات در محل اختفای خود دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی، انواع لاستیک خودرو، ۳ باند سرقتی، ۲ عدد ساب، ۳۰۰ گرم ماده مخدر هروئین و ۱۳۰ گرم نیز ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو با ۳۰ فقره سرقت در هفت چنار


سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق پس از سرقت لوازم داخل و قطعات خودرو، اموال مسروقه را به مالخر داده و در ازای آن بدون دریافت وجه موادمخدر دریافت می‌کرد و از آنجایی که سارق به ماده مخدر هروئین اعتیاد دارد، مواد مصرفی خود را از این طریق تامین می‌کرده است.

سرهنگ کالوسی خاطرنشان کرد: متهم دارای سابقه ۳۰۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار