یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به نگهداری ۳ بهله سارگپه و شکار یک سر تشی در سرپل ذهاب کرده بود با تلاش مأمورین یگان حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب دستگیر و به دام افتاد.

کشف و ضبط ۳ بهله سارگپه و یک سرتشیبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، در پی گزارش واصله از همیاران و دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب مبنی بر نگهداری ۳ بهله سارگپه توسط یک نفر فرد متخلف در سرپل ذهاب، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با حکم قضایی ورود به منزل متخلف، موفق به کشف و ضبط لاشه ۳ بهله سارگپه و لاشه یک سر تشی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی پران از وی شدند.

شهرام مظفری زاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب  گفت: پس از تعیین و واریز میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست، فرد متخلف برای طی سایر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب در ادامه افزود: همکاران و مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهیم کرد.

مظفری زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دوستداران و همیاران محیط زیست مبنی بر دغدغه آنان در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن: ۰۸۳۴۲۲۲۲۶۰۰ در میان بگذارند.

انتهای   پیام/ز


۳ بهله سارگپه و یک سرتشی از متخلف کشف شد 

 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.