فرمانده سپاه استان سمنان گفت: از همه توان بسیج و سپاه برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استفاده شد.

ظرفیت جهادی استان سمنان برای بازسازی مناطق سیل‌زده به‌کارگیری می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در همایش پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه استان به اقدامات جهادی انجام‌شده از سوی نیروهای پاسدار و بسیجی سپاه استان سمنان در مناطق سیل‌زده کشورمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه جهادگران سمنانی در استان لرستان خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی نیروهای جهادگر استان سمان در مناطق سیل‌زده افزود: از همه توان بسیج و سپاه برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استفاده شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به‌سرعت حضور پاسداران و بسیجیان جهادگر این استان در مناطق سیل‌زده افزود: در روز‌های ابتدایی سیل در استان گلستان، بسیجیان و پاسداران جهادگر استان سمنان به یاری سیل‌زدگان در شمال کشور شتافتند و خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان گلستان اراده کردند.

سرهنگ دامغانی اضافه کرد: پس‌ از آن نیز بسیجیان و پاسداران استان سمنان به کمک مردم سیل‌زده و حادثه‌دیده استان مازندران شتافته و امدادرسانی به مردم سیل‌زده ۸۵ روستای این استان را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام / گ 

همایش پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
انشالله هرچه زودتر مشکلات مردم سيل زده حل بشه و به زندگي عادي برگردن