برداشت محصولات سبزی و صیفی زیر پلاستیکی در استان فارس ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد دهقان مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: برداشت محصولات سبزی و صیفی زیر پلاستیکی استان از جمله گوجه فرنگی، هندوانه، خیارسبز، طالبی، خربزه، شمام، کدو و بادمجان که از اواسط فروردین ماه شروع شده است همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برداشت سیب زمینی تولید بهاره از ۱۵۴ هکتار از مزارع استان از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده است، ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۴ هزار و ۷۷۴ تن سیب زمینی از این مزارع برداشت شود.

وی اضافه کرد: برداشت پیاز تولید بهاره از ۵۵۰ هکتار از مزارع از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است و پیش بینی می‌شود برداشت این محصول تا دهه اول خرداد ادامه داشته باشد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از این مزارع بیش از ۲۳ هزار و ۱۰۰ تن پیاز برداشت شود، افزود: کاشت سیب زمینی تولید بهاره استان در مناطق شمالی استان شروع شده است.

دهقان تصریح کرد: سیب زمینی و پیاز برای تولید تابستانه به ترتیب در سطوح ۴۵۰ و ۲ هزار و ۶۲۰ هکتار در استان کشت شده و پیش بینی می‌شود از این مزارع ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن سیب زمینی و ۱۴۲ هزار تن پیاز برداشت شود.

انتهای پیام/چ

برداشت محصولات سبزی و صیفی زیر پلاستیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار