معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه بر ضرورت تجمیع تمامی امکانات استان برای مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی در سطح استان در فصل تابستان تاکید کرد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی امسال تابستان گرمی را پشت سر خواهیم گذاشت که این موضوع در کنار پوشش گیاهی غنی در پی بارندگی های خوب رخ داده، احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی و محیط زیست استان را بالا می برد.

سالاری تاکید کرد: امسال باید هر طور شده آمار آتش سوزی ها کم شود که در این راستا باید تجهیزات موجود در استان برای مقابله با حریق های احتمالی آماده شود در صورت وقوع حریق یا هر اتفاق غیرمنتظره دیگری تمامی امکانات نظامی و انتظامی در اختیار ستاد بحران قرار می گیرد و یک مانور برای بالا بردن توانمندی استان برای مقابله با حریق های احتمالی در فصل تابستان  برگزار شد.

سالاری امکان برقراری پوشش موبایلی در زمان بحران ؛ضرورت استفاده از ظرفیت NGO ها برای مقابله با وقوع حریق در سطح استان استفاده از قابلیتهای فضای مجازی برای پای کار آوردن مردم شناسایی عاملان آتش سوزی ها از عوامل تاثیر گذار برای کنترل حریق دانست.

 

انتهای پیام/ز

 

ضرورت استفاده از ظرفیت NGO ها برای مقابله با وقوع حریق

برچسب ها: استانداری ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.