رئیس اتحادیه فروشندگان روغن موتور، فیلترجات و تعویض روغن مشهد گفت:کمبود مواد اولیه دلیل کاهش عرضه روغن موتور بوده با این حال وضعیت توزیع روغن موتور در مشهد بهتر از سایر مناطق است.

روغن موتور در سربالای گرانی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرافرازی رئیس اتحادیه فروشندگان روغن موتور، فیلترجات و تعویض روغن مشهد گفت: با وجود رشد قیمت‌ها از ابتدای سال، اتحادیه تمام تلاش خود را کرد تا این مسئله به کمبودی در بازار منجر نشود، اما در روز‌های اخیر برخی از برند‌ها کمتر توزیع شده است که در چند روز آینده این مسئله برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت توزیع روغن موتور در این شهر بهتر از سایر مناطق است. تصریح کرد: اکنون ۶ کامیون درحال بارگیری روغن موتور و اعزام به مشهد هستند و تا چند‌روز آینده این روغن موتور‌ها در شهر توزیع می‌شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان روغن موتور، فیلترجات و تعویض روغن مشهد گفت:همچنین طرح برخورد با واحد‌های صنفی غیرمجاز و توزیع‌کنندگان روغن موتور تقلبی نیز در دستورکار قرار گرفته و تاکنون نیز با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت مقادیری روغن موتور تقلبی در مشهد جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام//ف.ح


طرح جمع اوری واحد‌های صنفی غیر مجاز و توزیع کنندگان روغن موتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.