سرمست با اشاره به تفاوت قیمت خرید تضمینی گندم و بازار آزاد، و احتمال قاچاق گندم هشدار داد و از مسئولان خواست برای جلوگیری از این پدیده احتمالی هوشیار باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛بهرام سرمست استاندارقم در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به تفاوت قیمت خرید تضمینی گندم و بازار آزاد، و احتمال قاچاق گندم هشدار داد و از مسئولان مربوطه خواست از هم اکنون برای جلوگیری از این پدیده احتمالی هوشیار باشند.

استاندار همچنین به ضرورت رونق تولید در سال جاری اشاره کرد و افزود: مبارزه با قاچاق و دقت نظر دستگاه‌های نظارتی نباید به رونق تولید لطمه بزند.

سرمست بر ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق، مبارزه با دانه درشت‌ها، ورود اتاق اصناف برای مبارزه با قاچاق کالا و نیز برنامه ریزی برای انتقال انواع سوخت از طریق خط لوله و نیز جلوگیری از قاچاق سوخت تاکید کرد.

در این جلسه برخی مدیران گزارشی از فعالیت‌های ۲ ماهه امسال خود بیان کردند که حاکی از افزایش قاچاق کالا و ارز و در نتیجه افزایش کشفیات دستگاه‌ها بود.

امیری مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری هم در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای طرح ساماندهی صرافان و جلوگیری از فعالیت دلالان ارز در قم سخن گفت.

تشکیل ۱۴۷ پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی، ۹۳ پرونده در نیروی انتظامی، ۲۷ پرونده در گمرک و کشف ۱۵۶ میلیون ارز قاچاق از جمله گزارش‌های مدیران مربوطه به این جلسه بود.

انتهای پیام/ح

احتمال قاچاق گندم در استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.