مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: فردی از تهران پیشنهاد خرید باشگاه را داده بود، اما با توجه به حفظ ماهیت باشگاه و عدم خروج این تیم از تبریز با درخواست او مخالفت شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیر زاده مدیر عامل باشگاه  ماشین سازی تبریز در خصوص نقل و انتقالات و واگذاری این تیم اظهار کرد: کنعانی زاده گان و رضا خالقی فر بازیکنانی بودند که قراردادشان با تیم فوتبال ماشین سازی به اتمام رسیده بود  و با توجه به اتمام قرارداد هایشان  از تیم جدا شدند. اما در خصوص جای کویتونگو  مهاجم خارجی تیم نیز باید بگویم که این بازیکن به مدت ۳ فصل و نیم با تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قرارداد داشت، اما به دلیل رفتار‌های غیر حرفه‌ای از تیم کنار گذاشته شد.

نصیر زاده: ماشین سازی از تبریز خارج نخواهد شد/ کویتونگو ماشین سازی را با پارک اشتباه گرفته بود

کوتینگو رفتار حرفه ای نداشت / باشگاه ماشین سازی را با پارک اشتباه گرفته بود

او در ادامه افزود: این بازیکن بعد از سفری که به اسکاتلند داشت فرمی مبنی بر استفاده اش از داروی‌های خاص به باشگاه ارائه داد، این افراد باید این فرم را به باشگاه تحویل دهند تا در صورتی که مشخص شد بازیکن مورد نظر از داروی ممنوعه استفاده کرده است. این فرم استفاده بازیکن از دارو‌های ممنوعه را موجه می‌کند. اما فرمی که او به باشگاه ارائه داده بود مربوط به کشور اسکاتلند بود و در ایران اعتبار نداشت و من به او گفتم که این فرم را باید در کشور ایران تهیه کند. این بازیکن خارجی حرفه‌ای نبود، زیرا در تمرینات تیم شرکت نمی‌کرد و خودش را به مصدومیت می‌زد.

وی ادامه داد:  همچنین در بازی برابر پدیده هتل محل اقامت خود را ترک کرده بود و تا دیر وقت به هتل باز نگشته بود. روز بازی هم مهاجری سرمربی تیم، او را در لیست ۱۱ نفره قرار داده بود، اما او وانمود کرد که به دلیل دردی که در پایش احساس می‌کند بازی نخواهد کرد. این بازیکن در مجموع ۴ بازی نصفه نیمه برای تیم انجام داده بود  و  بعد از بازی از او خواستم که به دفتر باشگاه بیاید  و برگه  فسخ قرار دادش را امضا کند. او باشگاه را با پارک اشتباه گرفته بود و برای تفریح به تبریز آمده بود. این بازیکن به درد تیم نمی‌خورد و به همین دلیل نیز قرار دادش را فسخ کردیم تا به کشورش برگردد.

برای فصل بعد به مهاجری پیشنهاد داده ایم

نصیر زاده همچنین در خصوص  ماندن سرمربی این تیم برای فصل آینده و مشکل گلزنی در تیمش نیز گفت: به مهاجری پیشنهاد داده ایم که برای فصل بعد در باشگاه بماند. مشکل  که در فوتبال ما  وجود دارد این است که در کشور مهاجم خوب وجود ندارد و تیم‌های مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی نیز از مهاجم خارجی استفاده می‌کنند، در کشور فقر مهاجم داریم، دلیل اصلی تساوی‌های تیم ماشین سازی هم نبود مهاجم خوب در تیم بود و اگر تیم از یک مهاجم خوب بهره می‌برد جایگاه ماشین سازی خیلی بهتر از رتبه ۱۳ می‌شد. از کادر فنی رضایت داریم، زیرا بازی‌های خوبی از تیم شاهد بودیم و در جمع تیم‌هایی بودیم که کم‌ترین باخت را در طول فصل داشتیم.

نصیر زاده: ماشین سازی از تبریز خارج نخواهد شد/ کویتونگو ماشین سازی را با پارک اشتباه گرفته بود

ماشین سازی از تبریز خارج نخواهد شد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در خصوص  شایعه واگذاری امتیاز این تیم نیز گفت: زمانی که شایعه واگذاری امتیاز باشگاه ماشین سازی  بر سر زبان‌ها افتاد این خبری صحت نداشت، اما بعد از پایان بازی‌ها  چند نفر پیشنهاد خرید امتیاز تیم ماشین سازی را مطرح کردند. یک نفر از تهران پیشنهاد خرید امتیاز این باشگاه را مطرح کرد که با جواب منفی ما مواجه شد، زیرا این تیم از استان خارج نمی‌شود و این خواسته هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی است. فرد دیگری از تبریز خواهان خریداری امتیاز باشگاه است که  در حال مذاکره با او هستیم. اما باید بگویم که باشگاه ماشین سازی از تبریز خارج نخواهد شد و تغییر ماهیت این تیم امکان ندارد.


بیشتر بخوانید:

 مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/

 اظهارات مدیرعامل باشگاه ماشین سازی  تبریز در خصوص حواشی اخیر این  تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار