فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: محموله ۶ میلیارد ریالی قاچاق پوشاک در استان لرستان توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، فرمانده نیروی  انتظامی استان لرستان گفت: محموله ۶ میلیارد ریالی قاچاق پوشاک در استان لرستان توقیف شد.

 سردار محمدمهدیان نسب از توقیف کامیون حامل پوشاک قاچاق در لرستان خبر داد و اظهار داشت: یک دستگاه کامیون کشنده در استان توقیف و پوشاک قاچاق به ارزش شش میلیارد ریال در خرم‌آباد کشف شد.

وی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس مبارزه با قاچاق آگاهی استان پس از هماهنگی مقام قضایی حین کنترل محور مواصلاتی در آزادراه خرم‌آباد- پل زال یک دستگاه کامیون کشنده که از استان‌های جنوبی به سمت خرم‌آباد درحرکت بود مظنون و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از کامیون مذکور ۳۰۰ کارتن پوشاک قاچاق بدون مجوز گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند عنوان کرد: کارشناسان ارزش محموله را شش میلیارد ریال برآورد کردند و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به‌شدت مقابله خواهد کرد گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ب

محموله ۶ میلیاردی قاچاق پوشاک در لرستان توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.