سناتور جمهوری‌خواه و نامزد اسبق انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شخصیت رئیس‌جمهور این کشور را فاقد ویژگی‌های انسانی دانست.

میت رامنی: شخصیت ترامپ از بهترین ویژگی‌های انسانی به دور استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه و نامزد اسبق  انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز گذشته در مصاحبه‌ای از ویژگی‌های اخلاقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور انتقاد کرد و آن را به دور از ویژگی‌های انسانی دانست.

این سناتور جمهوری‌خواه و یکی از منتقدان همیشگی رئیس‌جمهور آمریکا گفت: فکر می‌کنم او می‌تواند به طور قابل توجهی وضعیت خود را بهبود بخشد وقتی که به دنبال شکل دادن شخصیت و ویژگی‌های کشور باشد.

رامنی در ادامه گفت: فکر می‌کنم جوانان و نیز مردم در سراسر جهان به رئیس جمهور آمریکا نگاه می‌کنند و می‌گویند آیا این ویژگی‌هایی که او از خود نشان می‌دهند همان‌هایی است که ما می‌خواهیم تقلید کنیم؟ آیا این ویژگی‌ها به فروتنی، صداقت و درستی مربوط می‌شود؟

سناتور جمهوری خواه تاکید کرد رئیس جمهور آمریکا از برخی از بهترین ویژگی‌های شخصیتی انسان فاصله گرفته است. سناتور رامنی و ترامپ بار‌ها به طور علنی بر سر موضوعاتی از جمله توهین ترامپ به سناتور جان مک کین، نماینده اسبق ایالت آریزونا، به انتقاد از هم پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار