مسئول ستاد مردمی اعتکاف در استان همدان گفت: ثبت نام اعتکاف از روز هفدهم ماه رمضان در مسجد جامع این استان آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام اعتکاف از هفدهم ماه رمضان در مسجد جامع همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف در استان همدان از آغاز ثبت نام اعتکاف ماه رمضان در روز‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ ماه رمضان خبر داد و افزود: اعتکاف ماه رمضان در مسجد جامع در سه نوبت سه روزه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ مسجد در سطح استان اعتکاف برگزار می‌کنند گفت: همدان تنها استانی است که اعتکاف ماه رمضان را در سه نوبت سه روزه کامل برگزار می‌کند.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در استان همدان به برنامه‌های اعتکاف اشاره کرد و گفت: محافل انس با قرآن، پاسخ به شبهات و احکام، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، گام دوم انقلاب، تاریخ اسلام و تهدید‌ها و فرصت‌های فضای مجازی از جمله برنامه‌های اعتکاف است.

صلواتیان با بیان اینکه ختم صلوات، عصر با شهدا، ختم قرآن، مناجات شب و شب‌های احیا از دیگر برنامه‌های اعتکاف است، ادامه داد: ورود خواهران از ۹ سالگی و برادران از ۱۴ سالگی در اعتکاف مجاز است، اما در دور دوم خواهران می‌توانند فرزندان خود را نیز همراه خود بیاورند.

وی در پایان مبلغ ثبت نام را ۷۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: ثبت نام در مسجد جامع در ساعات ۱۰ تا ۱۲:۳۰ و عصر‌ها ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در روز‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ رمضان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

ثبت نام اعتکاف از هفدهم ماه رمضان در مسجد جامع آغاز می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.