بهره برداری طرح‌های برق رسانی به سه روستای شهرستان بیجار با هفت میلیارد و ۴۳ هزار ریال سرمایه گذاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر شبکه برق بیجار عصر یکشنبه در آیین بهره برداری از برق رسانی سه روستای این شهرستان گفت: این طرح‌ها شامل برق رسانی به روستای خیر آباد، علی سرخ و احداث ۲۱۱ متر خط فشار متوسط هوایی است.

محسن ابراهیمی افزود: برق رسانی به روستای خیرآباد این شهرستان شامل سه هزار و ۷۰۰ متر خط فشار متوسط هوایی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال، یک دستگاه پست ۵۰ کیلو ولت آمپر به ارزش ۴۴۳ میلیون ریال و احداث ۳۵۰ متر خط فشار ضعیف هوایی به ارزش ۴۰۷ میلیون ریال است.

اضافه کرد: اعتبار پروژه روستای خیر آباد از محل درآمد‌های عوارض برق شهرستان تامین شده است.

وی گفت: پروژه روستای علی سرخ نیز شامل احداث سه هزار و ۴۵۰ متر خط فشار متوسط هوایی به ارزش یک میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال، احداث یک دستگاه پست ۵۰ کیلو ولت آمپر به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال و احداث ۳۵۰ متر خط فشار ضعیف هوایی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توانیر است.

وی اضافه کرد: ۲۱۱ متر خط فشار متوسط هوایی نیز با ۳۴۳ میلیون ریال اجرا شده که در آن یک دستگاه پست ۵۰ کیلو ولت آمپر با ۶۲۴ میلیون ریال اعتبار و ۷۵۳ متر خط فشار ضعیف هوایی به ارزش ۱۷۴ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق استان در روستای قورت دره احداث شده است.

ابراهیمی گفت: با اجرای این طرح‌ها تعداد روستا‌های برق دار شهرستان به ۲۳۸ روستا افزایش یافته است و همچنین تا کنون بیش از ۲۳۳ روستا از مزایای طرح تک خوانی کنتور برق برخوردار شده اند.

وی تاکید کرد: بیش از هفت میلیارد و ۸۷۳ میلیون اعتبار برای بهره برداری از طرح‌ها و پروژه‌های برق شهرستان در راستای هدف خدمت رسانی و رفاه حال مردم در مدت یک سال گذشته هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

برق رسانی به سه روستای شهرستان بیجار به بهره برداری رسید

برچسب ها: وزارت نیرو ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.