فرمانده یگان حفاظت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: یک محموله کالای قاچاق شامل ۳۷۲ دستگاه قلیان الکترونیکی وارداتی در بندر خرمشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناجی رئوفی فرمانده یگان حفاظت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر یکشنبه گفت: با هوشیاری ماموران یگان حفاظت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر یک محموله قلیان قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در بندر خرمشهر کشف و ضبط شد.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت بندر خرمشهر در راستای اجرای وظایف خود و طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف این محموله قاچاق شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: ماموران یگان حفاظت بندر خرمشهر با دقت عمل برای دومین بار در ماه اخیر در حین بازرسی از بار مسافران ورودی از کشور کویت در پایانه مسافربری خلیج فارس بندر خرمشهر این محموله کالای قاچاق را که به صورت ماهرانه‌ای دربار مسافران جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

رئوفی در ادامه گفت: بنا بر اعلام کارشناسان در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضایی ارجاع شد.

هفته گذشته نیز ۴۷۱ دستگاه قلیان الکترونیکی به همراه ۵۷۷ عدد اسانس آن به ارزش هفت میلیارد ریال در پایانه مسافربری خلیج فارس بندر خرمشهرکشف و ضبط شد.

انتهای پیام / د

کشف محموله کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.