محمدحسین رنجبران اعلام کرد در پی انتقاد برخی از مخاطبان، از این پس از حجم تبلیغ تشویق به اهدا عضو در رسانه ملی کاسته می‌شود.

واکنش محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما درباره تبلیغات اهدا عضو در تلویزیونبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد در پی انتقاد برخی از مخاطبان از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهدا عضو در رسانه ملی، این سازمان تصمیم گرفته است این تبلیغات را کاهش دهد.

رنجبران در توییتر نوشت:

«دیروز برخی به حق از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهداء عضو انتقاد داشتند.

برغم اینکه با همین تبلیغ ثبت نام روزانه چهل برابر شده و تازه به ایده آل آمارهای جهانی رسیده آیم اما امروز با مدیرکل بازرگانی سازمان صحبت کردم و قرار شد برای تامین نظر مخاطبان از حجم این تبلیغ کاسته شود.»   

واکنش محمد حسین رنجبران مدیر روابط عمومی صداوسیما درباره تبلیغات اهدا عضو در تلویزیون

انتهای پیام/

برچسب ها: اهدا عضو ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
تبليغات بعضي از کالا ها هم واقعا زياد و اعصاب خورد کن شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
نبايد کم بشه سنت خوبيه اگه جا بيوفته