به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی در صفحه توییتر خود اعلام کرد در پی انتقاد برخی از مخاطبان از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهدا عضو در رسانه ملی، این سازمان تصمیم گرفته است این تبلیغات را کاهش دهد.
رنجبران در توییتر نوشت:
«دیروز برخی به حق از حجم زیاد تبلیغ تشویق به اهداء عضو انتقاد داشتند.
برغم اینکه با همین تبلیغ ثبت نام روزانه چهل برابر شده و تازه به ایده آل آمارهای جهانی رسیده آیم اما امروز با مدیرکل بازرگانی سازمان صحبت کردم و قرار شد برای تامین نظر مخاطبان از حجم این تبلیغ کاسته شود.»
انتهای پیام/