شهردا زاهدان گفت: بمنظور معرفی ظرفیت‌های شهر زاهدان دو همایش در بخش گردشگردی و سرمایه گذاری در زاهدان برگزار می‌شود.

همایش گردشگری در زاهدان برگزار می‌شود/شهر زاهدان دارای ظرفیت‌های مختلف در بخش تجارت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالقادر پربار در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل شهراری مرکزی زاهدان برگزار شد اظهار داشت:شهر زاهدان دارای ظرفیت‌های مختلف در بخش تجارت است و بهره مندی از این ظرفیت‌ها توسعه در شهر زاهدان را امکانپذیر می‌کند .

وی افزود: در این راستا در تلاشیم تا در سال جاری دو همایش در بخش‌های گردشگری و سرمایه گذری برگزار نماییم.

وی با اشاره به اینکه درآمد‌های شهر زاهدان از محل مشارکت‌های مردمی تامین می‌شود، ادامه داد: در شهر‌های برخوردار سرانه درآمد شهرداری به ازای هر نفر ۲میلیون تومان است، اما این رقم درشهر زاهدان ۲۰۰هزار تومان است.

شهردار زاهدان گفت: سرانه خدمات شهری نظیر تنظیف شهر نیز ۵۷هزا تومان است که در شهر زاهدان ۱۳هزار تومان می باشد و این رقم پایینی است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین بدهکاران شهرداری دستگاههای اجرایی هستند افزود: در صورتیکه دستگاههای اجرایی ‌ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند بودجه دو سال شهرداری تامین می گردد و می توان با آن پروژه های متعددی در شهر اجرا کرد .

وی تصریح کرد: هم اکنون در شهر زاهدان ۲۸پروژه عمرانی در دست اجرا است و ساماندهی ورودی های شهر از جمله این طرح ها است.
شهردار زاهدان ادامه داد: در سال گذشته ۶میلیارد تومان اعتبار صرف آسفالت شهرها زاعدان شد که نسبت به سالهای کذشته حجم کار سه برابر افزایش یافته است.

پربار افزود: با افزایش مخازن زباله به تعداد ۱۰۰۰مخزن در شهر زاهدان ۷۰رصد شهر زاهدان تحت پوشش قرا گرفته است.

انتهای پیام/گ

همایش گردشگری در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار