سخنگوی هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به صراحت قانون اینکه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بتواند با استفاده منابع مالی شهرداری در لیگ حرفه ای (لیگ برتر) تیمداری کند امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پرویز عبدی پور سخنگوی هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: در پی موفقیت تیم شاهین شهرداری بوشهر و لزوم برنامه ریزی‌ها، در این چند مدت جلساتی برای بررسی وضعیت حضور تیم در لیگ برتر با شرکت شهردار، اعضای هیات مدیره ، اعضای شورای شهر و کارشناسان مربوط برگزار شد و پیگیری‌هایی نیز در این خصوص صورت گرفت.

او ادامه داد: با توجه به اینکه نهادهای دولتی و عمومی و نهادهایی که وابسته به قانون مدیریت خدمات کشوری هستند اجازه هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای را ندارند، امکان تیمداری شهرداری بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: با توجه به صراحت قانون، اینکه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بتواند با استفاده منابع مالی شهرداری در لیگ حرفه ای (لیگ برتر) تیمداری کند، امکان پذیر نیست.

عبدی پور از مسئولان استانی خواست تا از طریق راهکارهایی که وجود دارد اقدام کنند تا امکان حضور این تیم پرطرفدار در لیگ برتر فراهم شود.

انتهای پیام/ک

امکان تیمداری شهرداری بوشهر در لیگ برتر وجود ندارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.