مدیران باشگاه پرسپولیس بیان کردند، سرمربی کروات این تیم هنوز لیستی برای نقل و انتقالات نداده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که دیروز برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که، هیچ لیستی در جلسه با مدیران باشگاه ندادم و هنگامی درباره لیست صحبت خواهیم کرد که اطلاعات کافی از بازیکنان داشته باشیم، اما برخی رسانه‌ها در ساعات گذشته بیان کردند، سرمربی کروات نام ۴ بازیکن در پست‌های مختلف را به مسئولان باشگاه داده است.

برای پیگیری این موضوع با یکی از مدیران پرسپولیس گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: بازهم می‌گویم، برانکو لیستی به باشگاه نداده است، زیرا او اعتقاد دارد حضور ۲۶ بازیکن برای فصل آینده کافی است. او تمام تمرکزش روی دیدار با السد در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و سپاهان اصفهان در جام حذفی است و سپس درباره نقل و انتقالات بحث خواهیم کرد.

او افزود: برانکو و مدیران باشگاه به بازیکنان گفته‌اند که اگر پیشنهادی دارند ارائه دهند و اگر بازیکنی هم خواستار جدایی است بیان کند تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

گفتنی است، پرسپولیس در ۳ فصل گذشته به افتخارات زیادی در فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا رسید و برانکو امیدوار است با حضور در فصل جدید، قهرمانی در آسیا را کسب کند.


بیشتر بخوانید:

مدافع سرخپوشان هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است

فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس آغاز شد

پرچم داری کروات‌های پرسپولیس در سرزمین مادری


انتهای پیام/

برانکو لیستی به مدیران پرسپولیس نداده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار