سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی از کسب مدال در لیگ جهانی ترکیه باز ماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید عزیزی، مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان گفت: سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی که به همراه تیم ملی بانوان عازم لیگ جهانی در ترکیه شده بود، موفق به کسب مدال نشد.

وی افزود: بهنمیار درخشش بسیار خوبی داشت، اما در دیدار چهارم با رای داوران مغلوب حریف قدرتمندش شد تا از کسب مدال این رقابت‌ها باز ماند.

مدیر اجرایی هیات کاراته گیلان اظهار داشت: این کاراته کار شایسته گیلانی در این دوره از رقابت‌ها در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که ابتدا بورسا توران از ترکیه را یک بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله بعدی شد سپس رو در روی آنا ماریا دامولیدو کاراته کار ایتالیایی قرار گرفت که در یک بازی برتر موفق شد این حریفش را با نتیجه ۹ بر ۲ شکست دهد.

عزیزی با بیان اینکه بهمنیار در بازی سوم مقابل حریف فیلیپینی با توجه به هانسوکو شدن حریف، به برتری رسید و گام به دور بعدی گذاشت، گفت: این کاراته کار ملی پوش در چهارمین دیدار خود مقابل آیکا تادونو کاراته کار قدرتمند ژاپنی قرار گرفت که پس از تساوی برابر این حریفش، متاسفانه با رای داوران بازنده اعلام شد و از حضور در ادامه مسابقات باز ماند.

وی تصریح کرد: به جز سارا بهمنیار که به عنوان کاراته کار در این رقابت‌ها حضور یافت، سیده ستاره موسوی نیز از گیلان به عنوان سرمربی، هدایت تیم ملی کاراته بانوان ایران در لیگ جهانی ترکیه بر عهده دارد.

دومین مرحله لیگ سری آ لیگ جهانی کاراته از جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور یک هزار و ۸۱۲ کاراته کار از ۱۰۱ کشور آغاز شده که ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان و در دو بخش کاتا و مبارزه به مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

سارا بهمنیار از کسب مدال لیگ جهانی کاراته باز ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.