فرماندار شیراز گفت: رسالت روابط عمومی‌ها پیوند درون سازمان با بیرون آن است

رسالت روابط عمومی‌ها پیوند درون سازمان با بیرون آن استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در دیدار با اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز به مناسبت روز و هفته روابط عمومی و ارتباطات، گفت: لحاظ کردن روزی به این نام در تقویم ملی، اقدام ارزشمندی است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای پیچیده امروز، ارتباطات نقش مهمی را ایفا میکنند، افزود: با توجه به اینکه امروزه سازمان‌ها در محیطی پیچیده با متغیر‌های متعدد و گوناگون و در تعامل با سازمان‌های متعددی در حال فعالیت هستند، عدم توجه به مسئله ارتباطات روابط عمومی موجب عدم توفیق سازمان خواهد شد.

امیری با بیان اینکه در شرایط خاص کنونی کشور، تلاش در جهت تقویت اعتماد عمومی و افزایش سرمایه‌ی اجتماعی بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد: جلب اعتماد چندجانبه در میان کارکنان، مردم جامعه و همچنین مدیریت سازمان یکی از مهمترین رسالت‌های روابط عمومی‌ها محسوب می‌شود. در واقع روابط عمومی‌ها رسالت پیوند درون و برون سازمان را به عهده دارند.

فرماندار شیراز عنوان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها به عنوان یک طرح ارزشمند با درایت دولت و خاصه وزارت کشور ابلاغ شد، که در سال‌های گذشته نیز در شهرستان شیراز شکل گرفته و تلاش‌هایی در این زمینه صورت پذیرفته، اما می‌بایست کمیته‌های مختلف تشکیل شده و توجه بیشتری در خصوص فعالیت‌های مداوم انجام شود.

امیری یادآور شد: نگاه ویژه به مقوله‌ی روابط عمومی‌ها و پرهیز از نگاه ابزاری به این واحد حساس و مهم و همچنین هماهنگی لازم درخصوص تسهیل در تامین منابع مورد نیاز شورا از طریق مشارکت مراکز و ارگان‌های مختلف طبق ماده ۲۰ آیین نامه می‌بایست در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

شایان ذکر است در این دیدار اعضای هیآت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز به بیان برخی از مسائل و مشکلات پرداختند.
انتهای پیام/م

دیدار اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با فرماندار شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار