عضو مجمع و رئیس دفتر در پیام‌های جداگانه‌ای انتصابات جدید سرداران نقدی و فدوی در سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  پرویز داوودی، عضو مجمع و رئیس دفتر در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انتصاب سردار دریادار پاسدار علی فدوی را به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است: 

پیام تبریک داووی به سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

برادر گرامی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

سلام علیکم

احتراماً حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب جنابعالی به معاونت هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که بیانگر توانمندی و مراتب والای تعهد و اخلاص جنابعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون آن برادر ارجمند را به ویژه در شرایط کنونی جنگ اقتصادی تحمیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای کارآیی در عرصه‌های مختلف و در سایه رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی خواهانم.

پرویز داوودی

عضو مجمع و رئیس دفتر

پیام تبریک داووی به سردار دریادار پاسدار علی فدوی

برادر گرامی سردار دریادار پاسدار علی فدوی

سلام علیکم

احتراماً حسن اعتماد مقام معظم رهبری در انتصاب جنابعالی به جانشینی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که بیانگر توانمندی و مراتب والای تعهد اخلاص جنابعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون آن برادر ارجمند را، به ویژه در شرایط کنونی جنگی اقتصادی تحمیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای کارآیی در عرصه‌های مختلف و در سایه رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی خواهانم.

پرویز داوودی

عضو مجمع و رئیس دفتر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار