رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان ۱۹۱ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در آبادان کشف و معدوم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جعفر ربیحاوی رئیس مرکز بهداشت آبادان روز شنبه از اجرای طرح تشدید بازرسی و کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در ۱۰ روز اول ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت ۷۹۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مساجد و تکیه‌ها انجام و ۳۳ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی صورت گرفت.

وی افزود: در مجموع این بازدید‌ها تعداد ۳۸۸ مورد سنجش سلامت موادغذایی در محل عرضه با تجهیزات پرتابل انجام شده که در این میان تعداد ۱۹۱ کیلوگرم ماده غذایی غیر قابل مصرف معدوم شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آبادان ادامه داد: کارگاه‌های تهیه و توزیع زولبیا و بامیه، رستوران‌ها، کبابی‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی خاص مانند آش و حلیم‌پزی نیز در این مدت مورد نظارت و بررسی ویژه قرار می‌گیرند.

ربیهاوی با تاکید بر ادامه بازرسی از واحد‌های تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان گفت:در این راستا واحد‌های بهداشتی موظف به بسیج گروه‌های ثابت و سیار خود برای بازرسی و نظارت در این ایام شدند.

وی شمار کلرسنجی آب آشامیدنی آبادان طی این مدت را ۹۹۳ مورد بیان کرد و گفت: علاوه بر این ۶۳ مورد نمونه‌برداری از منابع آب سطح شهر آبادان انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت آبادان از شهروندان آبادان خواست با ثبت شکایات بهداشتی خود از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات سلامت یاری نمایند.

انتهای پیام / د

۱۹۱ کیلوگرم مواد غذایی در آبادان معدوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.