فرماندار مشگین شهر گفت: جاده‌های گردشگری مشگین شهر بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار مشگین شهر در جریان بازدید از عملیات آسفالت ریزی جاده گردشگری خیاو تا گیردولی گفت: امسال برای بهسازی و آسفالت جاده‌های گردشگری این شهرستان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

وی افزود: بهسازی و آسفالت جاده آبگرم قوتور سویی و شابیل، زیرسازی و آسفالت جاده قینرجه و موییل و زیر سازی و آسفالت ریزی جاده گردشگری خیاو تا گیردولی از جمله محور‌های گردشگری مد نظر است که تا آغاز فصل گردشگری تمام شده و در اختیار مسافران گردشگران و شهروندان قرار خواهد گرفت.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به رشد صنعت گردشگری در این شهرستان و توسعه روز افزون صنعت توریسم گفت: در سال‌های گذشته توجه چندانی به زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان نشده بود که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید اقدامات اساسی در حوزه گردشگری و تقویت زیرساخت‌های لازم انجام شد.

صمدی با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر همچنان به عنوان ۶ شهر هدف گردشگری در کشور مطرح است خواستار آمادگی هر چه بیشتر دستگاه‌های مرتبط برای آماده سازی و استقبال از مسافران پس از اتمام ماه رمضان شد.

انتهای پیام/ع

رشد صنعت گردشگری در شهرستان مشگین شهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار