رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آبادانی کشور را مستلزم حضور مردم دانست و گفت: کار این بنیاد نه بر مبنای پروژه محوری بر پایه مردم محوری است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد سعیدی کیا روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد گفت: تلاش می‌شود در کنار دولت برای رفع محرومیت‌ها و توسعه مناطق محروم کشور گام برداشته شود.

وی با بیان اینکه پول نفت الزاما کشور را آباد نمی‌کند، افزود: طرح‌های زیرساختی و درآمد نفتی زمینه ساز توسعه است، اما آبادانی فقط از این طریق فراهم نمی‌شود.

رئیس بنیاد مستصعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه آبادانی کشور با مغز‌ها و خلاقیت و همکاری مردم بدست می‌آید، تاکید کرد: کار این بنیاد نه بر مبنای پروژه محوری بر پایه مردم محوری است و تلاش می‌کنیم بستری را فراهم کنیم که خلاقیت مردم بروز و ظهور کند.

سعیدی کیا آبادانی کشور را مستلزم حضور مردم دانست و یادآور شد: از پنج سال پیش به دستور رهبری اقدام به رفع محرومیت‌ها در ۹ منطقه کشور کردیم و سروآباد به عنوان دهمین شهرستان انتخاب شده است.

وی با بیام اینکه برای این کار زمان لازم است، اضافه کرد: باید فضا را برای حضور مردم و اعتماد و توانمندسازی آنان مهیا کنیم، ضمن اینکه شعار ما کار با مردم برای مردم است.

انتهای پیام/م

آغاز رفع محرومیت‌ها در ۹ منطقه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.