مدیرکل انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد گفت: در زمینه تولید فرآورده‌های پلاکتی خون در این ماه به حضور مستمر اهداکنندگان خون نیاز است.

شهروندان اهدای خون را در ماه رمضان فراموش نکنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  مدیرکل انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شهروندان اهدای خون را در ماه رمضان فراموش نکنند گفت: در زمینه تولید فرآورده‌های پلاکتی خون در این ماه به حضور مستمر اهداکنندگان خون نیاز است.

حسن زاده افزود: مرکز اهدای خون استان از ۸ صبح تا ۳۰ و ۱۳ دقیقه و شب‌ها از ۲۱ تا ۲۳ و ۱۵ دقیقه آماده خونگیری از اهدا کنندگان خون است.

وی اهداء خون در ماه مبارک رمضان را بلامانع دانست و ادامه داد: بهترین موقع اهداء خون در این ماه، اول صبح و بعد ازافطار است.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد همچنین از افزایش شاخص اهداء خون بانوان در استان خبر داد و گفت: شاخص اهداء خون در بین بانوان استان از ۵ درصد در سالیان گذشته به ۱۳ درصد در سال ۹۷ رسیده است.

حسن زاده شاخص اهداء خون مستمر در استان را ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود:این شاخص در کشور جزء شاخص‌های خیلی خوب و توسعه یافته است.

انتهای پیام/غ

نیاز به اهدا خون  در ماه رمضان

 

برچسب ها: رمضان 98 ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.