معاون دانشجویی دانشگاه کردستان از تکمیل و راه اندازی ۳ خوابگاه در حال ساخت تا مهر ۹۸ برای اسکان دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ،گفت: تمام سعی ما در معاونت دانشجویی و اداره خوابگاه‌ها بر این است که تمامی دانشجویان واجد شرایط در مهر ۹۸، در خوابگاه‌های دانشگاه کردستان اسکان یابند.

دکتر عثمان عزیزی با بیان اینکه از هم اکنون تا چند روز آینده ثبت نام برای خوابگاه‌ها شروع خواهد شد افزود: دانشجویان میتوانند با مراجعه به سامانه یاس نسبت به انتخاب اتاق اقدام کرده و پس از آن بر اساس ظرفیت و آیین نامه خوابگاه‌ها و تایید نهایی اداره امور خوابگاه‌ها اسکان دانشجویان نهایی شود.

وی خاطر نشان کرد: ما در حوزه دانشجویی تمام سعیمان این است تا همانند سال‌های گذشته به تمام دانشجویان کارشناسی به مدت ۸ نیمسال، کارشناسی ارشد ۴ نیم سال و دوره دکتری ۸ نیم سال خوابگاه تعلق گیرد.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان بیان کرد: در شهریور ماه مجددا ظرفیت خوابگاه‌ها بررسی خواهد ودانشجویان ارشد ترم ۵ و دکتری ترم ۹ که کار‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی آن‌ها بطول انجامیده در اولویت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تکمیل و راه اندازی ۳ خوابگاه جدید در پردیس دانشگاه کردستان، اظهار داشت: تمام پیگیری ریاست محترم دانشگاه و بنده این است که بتوانیم ۳ خوابگاه در حال ساخت را برای مهر ۹۸ به اتمام برسانیم.

دکتر عزیزی بیان داشت: اگر به دلیل مشکلات مالی هیچ وقفه ایی در کار‌های این سه خوابگاه صورت نگیرد انشالله به زودی شاهد افتتاح و راه اندازی دو خوابگاه پسران و یک خوابگاه دختران خواهیم بود.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان اذعان کرد: به دلیل مشکلات بیمه ایی دانشجویان و بر اساس آیین نامه خوابگاه‌ها فقط دانشجویانی میتوانند اسکان داده شوند که انتخاب واحد نیم سال را داشته باشند، زیرا سیستم گلستان تنها دانشجویانی را که انتخاب واحد دارند را به شرکت بیمه معرفی خواهد کرد.

وی در پایان اظهار داشت: از دانشجویان گرامی تقاضا میشود تا نسبت به انتخاب واحد خود براساس تقویم آموزشی اقدام نمایند تا نسبت به اسکان و پوشش بیمه‌ای آن‌ها مشکلی بوجود نیاید.

انتهای پیام/ع

اسکان تمام دانشجویان واجد شرایط در خوابگاههای دانشگاه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.