رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ۳۲ درصد تصادفات فروردین امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است.

۳۲ درصد تصادفات امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده استبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر آمار‌ها حدود ۵ درصد تصادفات فروردین ماه در درون شهر‌ها از شکل واژگونی بوده است. همچنین ۱۰ درصد تصادفات نیز در این مدت در معابر فرعی، ۵ درصد در میادین و ۲ درصد کوچه‌ها اتفاق افتاده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ۴۸ درصد تصادفات درون شهری در فروردین ماه امسال در معابر اصلی رخ داده است گفت: در عین حال در این مدت ۱۶ درصد تصادفات در بزرگراهها، ۱۳ درصد در بلوار‌ها و ۵ درصد در تقاطع‌ها رخ داده است.

وی در خصوص مهمترین ساعت رخداد حوادث رانندگی در درونشهری طی فروردین ماه امسال گفت: برابر آمار‌ها بیشترین تصادفات بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پس از آن ساعت ۱۲ تا ۱۶ رخ داده است به طوری که این دو ساعت بیش از ۵۰ درصد تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دادند.

رحمانی افزود: همچنین ساعت ۲۰ تا ۲۴ و پس از آن ساعت ۸ تا ۱۲ در رتبه‌های بعدی بیشترین رخداد حوادث رانندگی در درون شهر‌ها طی فروردین ماه بوده است.

به گفته وی ساعت ۴ تا ۸ صبح کمترین حادثه رانندگی را در درون شهر‌ها به خود اختصاص داد و پس از آن ساعت ۱ تا ۴ بامداد در پایین‌ترین رتبه رخداد حوادث درون شهری بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار