تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه و بدون سرمربی تیم شهریار ساری را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در دیداری خارج از خانه و بدون سرمربی تیم شهریار ساری را شکست داد.

در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان خود تیم شهریار ساری گذشت.

نماینده بندرعباس در حالی موفق به شکست تیم شهریار ساری شد که حمید رضایی پور سرمربی خود را به دلیل اخراج از سوی مسئولان باشگاه روی نیمکت نداشت و فاروق دَرا به عنوان بازیکن- مربی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

حمید رضایی پور سرمربی تیم شهرداری بندرعباس پس از کسب نتایج ضعیف در پنج هفته ابتدایی لیگ (۱ برد و ۴ باخت) و مصاحبه در خصوص مشکلات این تیم از سوی مسئولان باشگاه اخراج شد.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس امسال با مشکلاتی زیادی از جمله پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته بازیکنان و کادرفنی ، نداشتن توپ و لباس مناسب برای تمرین دست و پنجه نرم می‌کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولان باشگاه شهرداری همچنان به فاروق دَرا به عنوان بازیکن- مربی برای هدایت این تیم اعتماد خواهند کرد یا تصمیم دیگری خواهند گرفت.

تیم شهرداری بندرعباس اکنون با ۲ برد، ۴ باخت و کسب ۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار دارد.

تیم شهرداری در هفته هفتم این رقابت‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز چهارشنه اول خرداد در ورزشگاه ساحلی غدیر میزبان تیم پارس جنوبی بوشهر است.

انتهای پیام/ب

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس اخراج شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.