دومین نمایشگاه کتاب مهاباد در سال جاری با ۲۵ درصد تخفیف در نگارخانه تالار وحدت این شهرستان آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قادر مرادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: نمایشگاه کتاب با بیش از ۲ هزار جلد کتاب برای علاقه‌مندان در نگارخانه تالار وحدت مهاباد به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع‌های مختلف شامل تاریخ و ادبیات ایران، تاریخ بومی و محلی، فلسفه، دین، هنر، روانشناسی، کودک و نوجوان، دین و رمان با ۲۵ درصد تخفیف به علاقه‌مندان و دوستداران کتاب عرضه شده است.

وی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب را یک رویداد فرهنگی دانست و اضافه کرد: افزایش میزان مطالعه و گرایش به کتاب از اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی است.

مرادی بیان کرد: این شهرستان یکی از شهر‌های فرهنگی جنوب آذربایجان غربی بوده و در سال گذشته به عنوان شهر خلاق در امر کتابخوانی انتخاب شد.

وی یادآور شد: امسال همچنین دوره‌های آموزشی برای مربیان ۴۰ باشگاه کتابخوانی در این شهرستان برگزار و با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: این نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت ماه برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در نگارخانه تالار وحدت دایر است.

انتهای پیام/ج

نمایشگاه کتاب در مهاباد گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.