رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان گفت: فرماندارارن با رصد درستی از ظرفیت های هر شهرستان باید میزان توان برای کشت گلخانه ای را به استان گزارش دهند.

فرمانداران رصد درستی از ظرفیت های گلخانه ای داشته باشندنادر ماالکی رئی سازمان برنامه و بودجه استان سمنان در حاشیه جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، با بیان اینکه در این جلسه دومین اولویت استان در سال ۹۸ یعنی توسعه کشت گلخانه‌ای مورد بحث قرار گرفت گفت: مقرر شد هر شهرستان با توجه به برنامه توسعه یک هزار هکتاری کشت گلخانه‌ای در استان ظرفیت خود برای کشت گلخانه‌ای را به استان ارائه دهد.

وی افزود: فرماندارارن با رصد درستی از ظرفیت‌های هر شهرستان باید میزان توان برای کشت گلخانه‌ای را به استان گزارش داده و برای ایجاد آن‌ها نیز تصمیم گیری خواهد شد.

سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این جلسه گفت: در دوماهه سال ۹۸ به میزان سه هکتار به سطح گلخانه‌های استان اضافه شده است.

وی افزود: ۹ مجتمع گلخانه‌ای با ۱۵۵ قطعه گلخانه به وسعت ۴۳۸ هکتار در حال حاضر در استان سمنان وجود دارد و طرح یک هزار هکتار گلخانه در استان تدوین شده و با همکاری همه دستگا‌ها می‌توان این مهم را در سال ۹۸ در استان محقق کرد.

میر عماد در پایان تصریح کرد: به طور کلی امسال ۴۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشت گلخانه‌ای امسال پیش بینی شده که به متقاضیان تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان سمنان برگزار شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار