در اردوی ترکیه یک نفر به فکر برگزاری بازی و زدن پول به جیبش بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین‌حسینی گفت: از اردوی ترکیه مشخص بود فصل سختی داریم و هر فردی دنبال اهداف خودش بود و فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. اگر در چند بازی داوری اذیتمان نمی‌کرد شاید امشب ما قهرمان بودیم

او ادامه داد: نمی‌خواهم زیاد بحث را باز کنم، ولی در اردوی ترکیه یکی به این فکر بود که تیم را به آلمان ببرد و بازی برگزار کند که یک پولی به جیبش برود و در همین حد بیشتر نمی‌خواهم صحبت کنم.

حسینی گفت: من با شفر مشکلی ندارم. خیلی‌ها دوست داشتند تیم را به آلمان ببرند و دنبال این بودند که پولی به جیبشان برود. مدیرعامل تغییر کرده بود و چند بازیکن از تیم ما رفته بودند. مسلما پول بود، ولی به تیام و جپاروف ندادند که بمانند.

حسینی در مورد اعتراضش به داوری‌ها گفت: شما نگاه کنید بازی‌های حساس ما را. ما نمی‌خواهیم همه چیز را گردن داوری بیندازیم، ولی در بازی‌های حساس خیلی از داوری لطمه خوردیم. امروز هم گلی که خوردیم، آفساید بود. مسلما اگر سه یا چهار امتیاز بیشتر داشتیم ما قهرمان بودیم. این هم که بازی آخر بود. برای خودم خیلی خوشحالم و به آن شخص یا اشخاصی که نیم فصل به دنبال معاوضه من بودند به آن‌ها درس ایستادگی دادم.

اوافزود: او در مورد شایعه خداحافظی رحمتی از فوتبال در بازی امشب اظهار داشت: صحبتی برای خداحافظی با ما نکرده بودند و نمی‌دانم و صد درصد شایعه بوده است.

حسینی در مورد ماندن یا رفتن از استقلال گفت: من به صورت رسمی هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد ندارم. دو سه پیشنهاد خوب دارم، ولی اولویتم استقلال است. چون واقعا استقلال را دوست دارم

او درباره اعتصاب بازیکنان گفت: ما فقط به یک دلیل اعتصاب کردیم. چون به ما احترام لازم را نگذاشتند و اگر یک نفر گفته بود پول نیست و مثل ماه‌های قبل می‌گفتند یک ماه دیگر پول می‌آید ما شاید قبول می‌کردیم. درست است اعتصاب کار خوبی نیست، ولی ما فکر کردیم به ما بی احترامی شده است و دیشب همه تصمیم گرفتند به اردو نیایند و بحث یکی دو نفر نبود که آن‌ها به ما بگویند بروید یا نروید. ما دیروز فقط به احترام مجیدی تمرین کردیم و بعد از آن صحبت شد که پس از تمرین به اردو نرویم.

حسینی در پاسخ به این سوال که از سوی معاون باشگاه تهدید شده اند افزود: از طرف کسی تهدید نشدیم و این شایعه است.

او درباره صحبت‌های مجیدی پیرامون ارزش گذاشتن بازیکنان به حضور در استقلال گفت: صد درصد درست است. ما که چند سال است در استقلال هستیم می‌دانیم که هر بازی مهم است و پیراهن استقلال خیلی با ارزش است و اول باید برای طرفداران بازی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات حسینی درباره شرایط استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار