بابلسر با میزبانی همزمان ملی پوشان ۶ رشته ورزشی، یک رکورد جدید را در میزبانی اردو‌های تیم ملی ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یاسر ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به میزبانی همزمان ملی پوشان ۶ رشته ورزشی گفت: این شهرستان همواره مهد قهرمانان نام آور ورزش بوده و با داشتن زیر ساخت‌های لازم توان و پتانسیل میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردو‌های تیم‌های ملی را در رشته‌های مختلف ورزشی دارد.

وی افزود: اردوی تیم ملی قایقرانی کانو زیر ۲۳ سال و جوانان از ۱۶ اردیبهشت تا ۵ خرداد برای شرکت در مسابقات جهانی رومانی، اردوی تیم ملی کشتی ساحلی کارگران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ماه برای حضور در مسابقات جهانی ورزش کارگری در اسپانیا از جمله این اردو‌ها است.

وی همچنین از اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ساحلی کارگران از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات جهانی ورزش کارگری در اسپانیا، اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان از ۲۰ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد را اردو‌هایی اعلام کرد که بابلسر این روز‌ها در حال میزبانی است.

ابراهیم زاده گفت: اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره جانبازان و معلولین برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان از ۲۷ اردیبهشت تا سوم خرداد که سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است نیز از دیگر اردو‌های است که در بابلسر بدر حال برگزاری است.
انتهای پیام/س
 
 

بابلسر میزبان همزمان اردوهای تیم ملی شش رشته ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار