مهلاسادات رنجبر، مبینا مریدی و سحر اسدی پس از پیروزی مقابل حریفان خود به دومین مرحله‌ی اردوی تیم ملی جودو بانوان دعوت شدند.

محمد اکبری، رئیس هیئت جودوی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات درون اردویی به منظور انتخاب ورزشکاران برای اردوی تیم ملی جودو بانوان بین نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور سال ۹۷ در رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن جودو مجموعه شهید کبگانیان برگزار شد.

وی افزود: در این پیکار‌ها ۲۵ جودوکار در رده سنی جوانان و ۲۱ جودوکار در رده سنی نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند که نفرات نخست و دوم این رقابت‌ها به نخستین مرحله‌ی اردوی تیم ملی راه یافتند.

اکبری با اعلام اینکه اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان بانوان از ۱۹ اردیبهشت جاری به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان، سالن جودو برگزار شد، تصریح کرد: از استان کرمان مهلاسادات رنجبر، مبینا مریدی و سحر اسدی در این اردو حضور داشتند.

رئیس هیئت جودوی استان کرمان یادآور شد: جودوکاران کرمانی در این مرحله از اردوی تیم ملی توانستند پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود به مرحله‌ی دوم اردو راه یابند.

اکبری افزود: مرحله‌ی دوم اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان بانوان از ۳۱ اردیبهشت جاری به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردونشینان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیای چین تایپه آماده می‌کنند، تصریح کرد: مسابقات جودو قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان طی روز‌های نهم و دهم مرداد ۱۳۹۸ به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

حضور بانوان جودوکار کرمانی در دومین مرحله‌ی اردوی تیم ملی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار