مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مراسم آئینی و سنتی، تجلیل از خادمان میراث فرهنگی و موزه داران نمونه استان در هفته میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت روز جهانی موزه‌ها و گرامیداشت هفته میراث فرهنگی مراسم آئینی و سنتی، تجلیل از خادمان میراث فرهنگی و موزه داران نمونه استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایش اموال فرهنگی تاریخی اهدایی از مردم استان در سال ۹۷، برگزاری نمایشگاه جاذبه‌های فرهنگی تاریخی و طبیعی استان اردبیل در نگار خانه خطایی از جمله دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اجرای زنگ گردشگری استان اردبیل با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این برنامه با هدف آشنایی دانش آموزان با تاریخ، هویت و میراث فرهنگی خود اجرا خواهد شد.

فلاحی تصریح کرد: برگزاری مسابقات نقاشی کودکان با موضوع روز جهانی موزه، تجلیل از میراث بانان افتخاری و بازدید عموم مردم به صورت رایگاه از موزه‌های استان از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

وی بیان داشت: همچنین در این روز طرح "در قاب میراث" جهت تعریف نماد‌هایی از میراث فرهنگی استان برای عکاسی عموم مردم و انتشار آن در فضای مجازی جهت فرهنگسازی و برنامه‌های متعدد دیگر توسط انجمن‌های مردم نهاد و با حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اجرای زنگ گردشگری استان اردبیل

برچسب ها: میراث فرهنگی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.