رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: انتقال تجربه کارآفرینان نهضتی است بسار هوشمند که در دنیای غرب توانسست آزمون و خطا‌های نسل جدید را کم کند.

انتقال تجربه کارآفرینان آزمون و خطا‌های نسل جدید را کم کندبه گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، خان احمدی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه  در  جلسه نشست تخصصی انتقال تجربه و بررسی نیاز‌های فناورانه صنعت سیمان گفت:  انتقال تجربه صاحبان صنایع به واحد‌های فناور و شرکت‌های در حال رشد است  انتقال تجربه کارآفرینان نهضتی است بسار هوشمند که در دنیای غرب توانسست آزمون و خطا‌های نسل جدید را کم کند.

وی  با اشاره به اینکه این سلسله نشست‌ها فرصتی است تا واحد‌های فناور و دانشگاهیان بتوانند نیاز‌های حوزه صنعت را پاسخ دهند، گفت: امسال درپارک علم و فناوری کرمانشاه گرنت فناوری شکل گرفته که منابع مالی طرح‌هایی که براساس نیاز صنایع توسط واحد‌های فناور نمونه اولیه آن ساخته می‌شود و توسط صنایع تایید می‌شود تامین خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سیمان سامان از صاحبان نام در حوزه صنعت سیمان کشور است، گفت: امید واریم واحد‌های فناور بتوانند از فرصت بوجود آمده برای رفع نیاز‌های فناورانه صنعت سیمان استفاده کنند.

 گراوندی با بیان سیستم تولید صنعت سیمان و بخش‌های مختلف تولید این محصول به نیاز‌های ورود شرکت‌های دانشگاهی و فناور در حوزه اتلاف انرژی، اتوماسیون، ساخت موتور‌های صنعتی و هوشمند سازی روند تولید تا فروش اشاره کرد.

وی برند سازی، مشتری محوری، توسعه محصول، استراتژی بازار و صداقت در ارتباط با مشتری خارجی را از اصول فروش و حضور در بازار بخصوص بازار‌های خارجی دانست.

فرهاد مرزی دبیر اجرایی خانه صنعت معدن، تجارت استان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ انجمن تخصصی در حوز‌های مختلف در خانه صنعت استان فعال هستند، بیان کرد: انجمن‌های صنایع کانی غیر فلزی، صنایع غذایی، صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی، صنایع شیمیایی و سلولوزی، برق و الکترونیک، ریخته گری و صنایع فلزی و لوازم خانگی، نساجی چرم و پوشاک، خدمات فنی و مهندسی و صنایع معدنی آمادگی کامل داریم تا با شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور همکاری کنیم.

آزادی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به ضرورت انتقال تجربه و نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولیدی به شرکت‌های فناور و دانش بنیان تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه افزود: با توجه به تشکیل ستاد رفع موانع تولید در خانه صنعت معدن استان و ارتباط خوب این بخش با پارک امیدواریم افق‌های جدیدی در ارتباط گیری شرکت‌های فناور با مدیران صنایع استان فراهم شود.

انتهای  پیام/ز


۱۰ انجمن تخصصی در حوز‌های مختلف در خانه صنعت استان کرمانشاه فعال هستند

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.