استاندار همدان گفت: هدف ما در انتخاب مسئولان شایسته سالاری و اولویت ما استفاده از نیرو‌های بومی است.

ملاک در انتخاب مسئولان شایسته سالاری و استفاده از نیرو‌های بومیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه ملایر افزود: ملاک ما در انتخاب مسئولان شایسته سالاری و اصل قرار دادن مردم و اولویت ما استفاده از نیروهای بومی است.

وی ادامه داد: با تبیین خط مشی دولت دوازدهم بر اساس تدبیر، عقلانیت، شفافیت، صداقت و اعتدال گفت: ملاک ما شایسته سالاری است و فرمانداران ما باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و در دست یک جریان و سیاست فردی نباشند.

وی با تاکید بر اینکه بکارگیری نیرو‌های بومی در استان باید تقویت شود ادامه داد: ۹۰ درصد مدیران استان بومی هستند و در حال حاضر ۱۷۰ پست مدیریتی داریم که از این تعداد ۱۶۰ مدیر بومی است.

استاندار همدان با بیان اینکه مدیران استان باید در راستای خط و مشی دولت حرکت کنند گفت: مدیران باید با توجه به شرایط حساس کنونی برای بهره روی بهتر از زمان و منابع بهترین استفاده را داشته باشند.

شاهرخی با اشاره به تدوین سند سه ساله راهبردی توسعه استان بیان کرد: برای هر یک از شهرستان ها نیز این سند تدوین و یک ناظر مشخص شده است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط ما اجازه عقب ماندن نداریم و باید در سال رونق تولید، اهداف برنامه ریزی شده را محقق کنیم.

استاندار همدان رونق تولید را لازمه بهبود معیشت و اشتغال مردم دانست و افزود: به طور قطع رونق تولید تنها با حمایت از سرمایه گذاران بویژه بخش خصوصی محقق می شود.

شاهرخی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام اظهار داشت: طبق تاکیدات رهبری تقوا و امانتداری باید به عنوان مهمترین شاخص مورد توجه مدیران و مسئولان باشد.

وی یادآور شد: در شرایطی که دشمنان نظام و در راس آن آمریکا ملت ایران را مورد هدف قرار داده، تنها راه موفقیت مقاومت و استقامت است.

استاندار همدان به شاخص‌های ملایر بویژه انگور و منبت اشاره کرد و گفت: در این راستا تا سال ۱۴۰۰ میزان سرمایه گذاری در این شهرستان در سند راهبردی سه ساله ۲۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

شاهرخی سهم اشتغال ملایر را به طور میانگین در هر سال سه هزار و ۲۷۵ مورد عنوان کرد و افزود: با توجه به سند راهبردی کشاورزی این شهرستان، سهم قابل توجهی باغ داربستی و آبیاری نوین پیش بینی شده است.

وی ایجاد ۲۱۰ هکتار کشت گلخانه‌ای در استان طبق سند راهبردی توسعه اشاره و سهم ملایر را ۲۵ هکتار عنوان و بیان کرد: در حوزه صنعت این شهرستان نیز راه اندازی صنایع بزرگی در دست اجرا است.

استاندار همدان در عین حال توجه به معیشت، شایسته سالاری، بهبود و رونق اقتصادی و حل مشکلات مردم را از اولویت‌های مهم در انتخاب فرماندار جدید ملایر عنوان کرد و گفت: فرماندار جدید ملایر سوابق درخشانی در حوزه اقتصادی دارد که امیدواریم برای رفع مشکلات اقتصادی استان و شهرستان ملایر گام‌های اثرگذاری بردارد.

شاهرخی ضمن تقدیر از خدمات باب الله فتحی فرماندار پیشین ملایر بیان کرد: استان همدان یکی از استان‌های امن کشور است و امروز چالش امنیتی در این استان نداریم و حوزه اقتصاد مهمترین اولویت است.

گفتنی است؛ در این آیین از خدمات باب الله فتحی تقدیر و قدرت الله ولدی به عنوان فرماندار جدید ملایر معرفی شد.
انتهای پیام/ج

ملاک در انتخاب مسئولان شایسته سالاری و استفاده از نیروهای بومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.